nástěnka uživatele sksdaci

ruhor -> sksdaci:

Dobrý deň , našiel som a potvrdil zhodu v rodokmeňoch, poprosím Vás o posúdenie. Jedná sa o osobu Vendelin Bachratý (1827) Ďakujem

24.03.2021 •
adaba -> sksdaci:

Dobrý deň , máme spoločného predka vo vetve Moczko. Povolila som prepojenie, ale ak by ste mi povolili prístup, mohla by som naše vetvy napojiť.
A.

20.01.2021 •
sksdaci:

Dobrý deń, prosím o preklad 14/5/1820 Trnava Franciscus Szloboda https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939F-BT98-BQ?i=302&wc=9P3C-929%3A107654301%2C114108901%2C114119601%2C162874101&cc=1554443
Ďakujem

21.10.2019 •
MonMon -> sksdaci:

Dobrý deň , Pri porovnávaní môjho rodokmeňa a vášho som našla istú nezrovnalosť: Paulus Sandula a Eva Imely mali dcéru Evu, ale tá sa narodila 9.12.1782 v Opoji. Eva Sandula *13.2.1785 v Dolnej Strede mala rodičov Paulusa a Evu Simek.
V mojom rodokmeni mám pri Michaelovi Pasteka *asi 1782 uvedenú manželku Evu Sandula, ale nie napevno. V Dolnej Strede a Dolnej Strede-Váhovce vtedy žili hneď štyri Evy Sandula - *1782 (Imely), *1785 (Simek), *1788 (Puczollo), *1788 (Apponyi). Všetky sa dožili dospelosti a vydali sa.

Eva Sandula *1782 sa síce narodila v Opoji (odtiaľ pochádzala jej matka Eva Imely), narodila sa ako prvé dieťa, ostatní jej súrodenci sa už narodili v Dolnej Strede. Z Dolnej Stredy pochádzal aj jej otec Paulus *1743.

Michael Pasteka a Eva Sandula mali svadbu v roku 1805 v Opoji a tam sa uvádza, že Eva mala 18 rokov, narodila sa teda prevdepodobne v roku 1787.

Skúšam nájsť tú pravú Evu Sandula, v databáze mám už 320 osôb s priezviskom Sandula. Možno pomôžu svedkovia, ktorých mali na svadbe.
Ostávam s pozdravom, M.

09.06.2018 •
sksdaci:

Dobrý deň , pozerala som si svoje poznámky a mám poznačené, Eva nar. 9.12.1782 v Opoji je asi tá čo zomrela 17.11.1784 vo Váhovciach .Eva nar. 13.2.1785 vo Váhovciach matka Šimek ma rovnakých krstných rodičov ako Elisabetha 1789, Paulus 1787, a v poznámkach mam že 1. žena Paulusa by mohla byť Barbara Nagy ale to ešte nemám preskúmané. Ak sa vám podarí niečo zistiť môžete ma informovať. S pozdravom Daniela

12.06.2018 •
MonMon:

Dobrý deň , Áno, aj v mojej databáze je Eva Sandula *1782, ktorá zomrela r. 1784. Eva Sandula *1785 nemá matku Evu Simek, ako je to v prepise, ale v skutočnosti Evu Imel. Stačí si otvoriť zápis Paulusa *1787 a porovnať s Evou *1785 a je to ten istý rukopis a človek príde na to, že Simek je vlastne Imel. Proste chybný prepis. Navyše, ako spomínate mali rovnakých krstných rodičov. Domnievam sa teda, že Eva *1872 a Eva *1785 boli sestry. Vtedy bolo zvykom dávať novonarodeným deťom mená po deťoch zosnulých.

13.06.2018 •
MonMon:

Musela som odísť, tak pokračujem: Aj ja mám v evidencii, že Paulus mal za prvú manželku Barbaru Nagy, s ktorou mal 4 deti. Barbara zomrela 29.1.1779 a už o mesiac sa ženil znova s Evou Imely. Ja osobne sa domnievam, že Eva Sandula *1785 nebola manželka Michaela Pašteku. Ona bola zo šľachtického rodu, všetci jej predkovia majú v matrikách pred menom uvedené Nobilis. Myslím si, že ak by to bola Eva rodená Imely, že by to mala pred menom v sobášnom zápise z Opoja uvedené tiež. Ale máme ešte dve kandidátky Pozdravujem Monika

13.06.2018 •
sksdaci:

Dobrý deň , držím palce a dajte vedieť ak niečo nové zistíte. Daniela

18.06.2018 •
MonMon -> sksdaci:

Dobrý deň , Kúpila som si rozsiahly rodokmeň mojej rodiny (ktorý teraz dopĺňam) a jeho súčasťou je i rodina Bachratá z Voderád. Rada by som sa opýtala na meno Josephus Orliczky *1832. U vás mi chýba ako syn Paulusa Orliczky a Anny Ivancsik. V matrike sa uvádza, že bol syn Paulusa a Márie Ivancsik. Lenže - ženil sa v ten istý deň ako jeho sestra Anna *1838 (3.2.1858 vo Voderadoch) a uvádza sa tam i rovnaké bydlisko Tothujfalu č. 27 (Slovenská Nová Ves, neskôr pričlenená k Voderadom). Taktiež aj jeho krstní rodičia boli tí istí ako u Márie *1830 a Michala *1834 (Harsanyi Joannes a Mrva Maria). Domnievam sa preto, že pri krste Josephusa bola Anna Orliczky omylom zapísaná ako Mária. Čo vy na to?

01.06.2018 •
MonMon:

P.S. V rodokmeni mám aj Máriu Ivancsik, ale to bola manželka Petra Bachratého z Voderád.

01.06.2018 •
MonMon -> sksdaci:

Dobrý deň , Volám sa Mončeková a môj prastarý otec sa volal František Hanzlík a narodil sa v Seredi. Začala som zostavovať rodokmeň mojej rodiny a tu na tomto webe sa mi podarilo nájsť zo Serede Vincentiu Hanzlík vo Vašom rodokmeni. Je možné, že sú to súrodenci. Bolo by prosím možné získať prístup do Vašej databázy, rada by som v tomto zistila viac. Vopred ďakujem a pozdravujem, M.M.

22.05.2018 •
sksdaci:

Dobrý deň , ak bol váš prastarý otec Franciscus *15.1.1853, tak potom boli s mojou prastarou mamou súrodenci. S pozdravom Daniela C.

28.05.2018 •
MonMon:

Dobrý deň , Ďakujem za odpoveď. Áno, dátum narodenia súhlasí. František mal za manželku Máriu Štiavničanovú a sobášili sa 15.11.1876 v Seredi. Spolu mali 5 detí. Vy potom musíte byť Daniela nar. 27.3.1955 v Trnave. Teším sa, že mozaika do seba postupne zapadá... Ostávam s pozdravom Monika M.

30.05.2018 •
sksdaci:

Dobrý deň , máte nejaké poznámky k rodičom našich prastarých rodičov Jozef Pasteka a Katarina Koptasik ..Ďakujem Daniela

25.06.2018 •
sksdaci -> Vierka353:

Dobrý deň , asi by sme mali byť rodina môj pradedo bol Nikolaus Puchly a jeho dcéry Elisabetha a po jej smrti moja stará mama Mária mali za manžela Jozefa Bachratého z Voderád a žili v Bučanoch, kde sa narodil aj môj otec.

03.04.2018 •
Vierka353:

dobrý deň takže vitaj do rodiny! Nikolaus Puchly si zobral za manželku Elisabethu a potom sa oženil s jej dcérou Máriou? dobre som to pochopila?

24.06.2018 •
Vierka353 -> sksdaci:

dobrý deň SKSDACI
sme príbuzní? neviem, ale mi prišiel email a pravdepodobnej zhode. HelenaPuchla, rod. Passek mala dcéru Magdalénu, ktorá sa vydala za Augustína Krupanského, správcu františkánskeho kláštora v Trnave. Spolu mali syna Jána, ktorý mal syna Jozefa - môjho dedka. Dedko býval v Ružindole.
Zaujímalo by ma, ako ste vy prepojený s Helenou Passekovou. Ďakujem za odpoveď.
môj email: vierka.krajcirova@gmail.com

31.03.2018 •



sksdaci


položka hodnota
Vytvořil(a) rodokmen 4835 osob diagram
Naposledy online včera (sob)